×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ترین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخشش تکواندوکاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور

  درخشش تکواندوکاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور

به گزارش پایگاه خبری کردستان ورزشی نیوز؛ اولین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کارگران و کارخانجات کشور در رشته‌های کیوروگی و پومسه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان کردستان و در شهرستان بیجار برگزار شد.
در بخش بانوان این مسابقات افسانه عبداللهی، نیان شاه محمدی، روناک حسین زاده صاحب گردن آویز طلا شدند.
همچنین کیمیا مولودی، سارینا رحمتی و پردیس رضایی سه مدال نقره را برای استان کسب کردند و زیلان غلام پور و ساهره ساعدی دو نماینده دیگر کردستان صاحب دو مدال برنز شدند.
در بخش آقایان این دوره از مسابقات نیز مبین منصوری و محمد زانا ساعدی پور مدال طلا را بدست آوردند، پوریا لطیفی نشان نقره را از آن خود کرد و کیهان شریعتی و رامین جعفری نیز صاحب گردن آویز برنز شدند.
در این دوره از مسابقات عنوان فنی ترین بازیکن نیز در بخش بانوان به نیان شاه محمدی و در بخش آقایان به مبین منصوری از کردستان رسید.
در نتایج تیمی رشته مبارزه تیم کردستان به مقام اول دست یافت و در مجموع کیوروگی و پومسه نیز تکواندوکاران کردستانی به مقام دوم کشور دست پیدا کردند.
گفتنی است؛ در این مسابقات که طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه در سالن ۲۰۰۰ نفری شهرستان بیجار برگزار شد، در بخش بانوان ۶۸ بازیکن در قالب ۱۴ تیم از ۱۲ استان کشور حضور  داشتند و در بخش آقایان نیز ۸۶ تکواندوکار در قالب ۱۵ تیم به نمایندگی از ۱۴ استان کشور شرکت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.